Zahájení kontaktní činnosti!

Naše středisko od 10.5.2021 obnovuje kontaktní činnost. Znamená to zavedení kontaktních schůzek. Vzhledem k tomu, že se pro nás, vedoucí, se toho od posledního pravidelného provozu v říjnu minulého roku (rozvrh na VŠ, práce, zkouškové období) hodně změnilo, není možné návrat ke klasickému systému, který byl běžný do října 2020.

Systém schůzek bude od 10.5. do 25.6. tento:

Ruší se dočasně systém oddílů a družin, nově bude každý týden 2 páry schůzek pro různé věkové kategorie – 2 schůzky pro dětí 1. stupně ZŠ a 2 schůzky pro děti 2. stupně ZŠ. Děti straší 15 let budou informovány samostatně a tento systém pro ně neplatí. Tyto schůzky se budou každý týden konat v jinou dobu i jiný den a také se zde budou střídat vedoucí. Schůzka bude limitována na 17 dětí (a 3 vedoucí), možné bude se přihlásit pomocí formuláře. Pro každý týden a schůzku bude zvláštní formulář pro přihlášení.

Hygienické podmínky:

Nutné bude mít negativní test na přítomnost covid-19 starý maximálně 3 dny. Brán je v potaz i test ze školy, zde je potřeba donést čestné prohlášení o provedení testu ve škole (vzor ZDE), zde také platí stáří maximálně 3 dny. Je také možné otestovat se samotestem, ty je však nutné přinést si vlastní a na místě před schůzkou dítě otestovat. V zástavbě je nutná rouška, mimo zástavbu jen v případě, že budeme od sebe na vzdálenost kratší než 2 metry. Schůzky zatím budou probíhat venku. Zrušeny budou pouze za velmi nepříznivých povětrnostních podmínek.

Každé dítě se může přihlásit POUZE NA JEDNU SCHŮZKU TÝDNĚ. Počet míst týdně zdaleka neodpovídá počtu všech dětí do 15 let, není tedy možné jít na obě schůzky pro svou věkovou kategorii. Chceme dát možnost mít schůzku co nejvíce dětem, zde je potřeba jistá míra kolegiality vůči ostatním. Kdo už se přihlásil na dvě schůzky na příští týden, ať se mi ozve, kterou schůzku si vybere. Jinak bude odhlášen ze námi vybrané schůzky.

Schůzku povede trojice vedoucích, jeden vedoucí bude „hlavní“, ten bude mít na starost organizaci akce. Ten se může podílet na programu, ale nemusí. Celá trojice vedoucí není dopředu známá, jen hlavní vedoucí. Z toho důvodu neuvádíme, kdo schůzku povede, nechceme uvádět jen část vedoucích, když se jich ve skutečnosti bude účastnit celá trojice. Určující pro výběr schůzek je termín schůzek.

Dobře si vždy rozmyslete, jakou schůzku si vyberete. Odhlášení se schůzek není v našem systému jednoduché. Případné přehlašovaní nám vytváří velké zmatky. Pokud se však z nějakého důvodu (nemoc, mimořádná událost) musíte z se schůzky odhlásit, napište mi co nejdříve.

Pro týden 10.5. až 16.5. jsou vypsány tyto schůzky:
10.5. Pondělí 10.5. 17:00-18:30, 1. stupeň ZŠ, odkaz na formulář ZDE
11.5. Úterý 17:00-18:30, 2. stupeň ZŠ, odkaz na formulář zde
12.5. Středa 17:00-19:00, 1. stupeň ZŠ, odkaz na formulář ZDE
14.5. Pátek 16:00-17:30, 2. stupeň ZŠ, odkaz na formulář zde

Na další týdny budou vypsány schůzky vždy okolo pondělí předcházejícího týdne.
Jsme si vědomi toho, že tento systém má daleko od ideálu. Situace je ovšem taková, že jiný systém není pro naše středisko možný. Co se týče hygienických podmínek, musíme se řídit, pokyny, které nám nařizuje ústředí, které se zase řídí pokyny ministerstva zdravotnictví. My tyto podmínky ovlivnit nemůžeme, i když jsme si vědomi, že mohou pro Vás být komplikací. Zde je odkaz na pokyny, které nám dává ústředí Junáka.
Pokud situace dovolí, upořádáme také jednodenní výlet. O tom Vás budeme informovat, až bude taková situace aktuální.
V případě jakéhokoliv dotazu se zeptejte vedoucího střediska. Pište taky v případě, že by pro Vás nebylo volné místo na schůzce. Pokud by bylo více takových dětí, budeme se snažit přemýšlet nad navýšením počtu schůzek.
Martin Prošek, vedoucí střediska

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *